KUIDAS TELLIDA NAIL IN E-POEST?Nail In veebipoes on võimalik tooteid tellida ööpäevaringselt. Maksmine toodete eest toimub pangaülekandega, peale mida postitame paki hiljemalt järgmisel tööpäeval vastavalt kliendi soovile Omniva, SmartPOSTi teenusega. Kui ülekanne laekub meie kontole kell 16.00ks, postitame paki samal päeval. Tooteid on võimalik tellida nii Eestisse kui teistesse Euroopa riikidesse. |
Valige tooted
Vormistage ost
Pakk ootab teid
|
NB!
|
PostitamineOmniva pakiautomaatOmniva pakiautomaadi maksumus on 2,50 eurot. Tellimustele alates 35 eurost, postitame pakid tasuta. Pakk saabub järgmisel tööpäeval peale postitamist. Paki saabudes tuleb Sulle teade SMSi teel paki saabumise kohta. Post24 tingimustega saate lähemalt tutvuda: www.omniva.ee Eesti Posti tegevuse eest All In OÜ vastutust endale ei võta.
|
Postitamise maksumusEesti-siseste tellimuse postitamine tasuta, kui tellimuse väärtus on vähemalt 35 eurot. Rahvusvaheliste tellimustel ei lisandu postikulu, kui tellimus on vähemalt 90 eurot.
|
Rahvusvahelised saadetisedKui rahvusvaheline tellimus on vähemalt 90 eurot, on postitamine tasuta. Rahvusvahelistel tellimustel on tähitud maksikirja tasu 8 eurot. Rahvusvahelised saadetised on jälgitavad Eesti Posti ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas: http://www.track-trace.com/post Soome klientidel soovitame kasutada kiiret ja usaldusväärset SmartPOST teenust, mille maksumus on 8 eurot. Läti kliendid saavad kasutada lisaks tavapärasele Eesti Posti maksikirja teenusele kasutada ka Omniva pakiautomaadi teenust. Teenuse hind on 6 eurot. |
BoonusprogrammPeame väga oluliseks, et te oleksite pakutavate toodete ja teenusega rahul. Selleks, et saaksite enda ostudest veelgi enam kasu lõigata, soovitame kasutada meie boonusprogrammi. Nimelt on iga toote tooteinfos välja toodud, kas või kui palju boonuspunkte see toode annab. Ostes mitu toodet boonuspunktid summeeritakse. Kõigil veebipoe registreeritud kasutajatel on peale ostu sooritamist võimalik muuta boonuspunktid kupongiks. Kupongi saab ära kasutada juba mõnel järgmisel ostukorral sisestadas kupongi koodi ostukorvis Kupongi väljale "Kupong". Kupongi väärtus arvestatakse seejärel automaatselt teie ostusummalt maha. Ühe boonuspunkti väärtus on 0,1 eurot ning kupongi realiseerimise aeg on 1 aasta. Boonuspunkte on võimalik koguda kõigilt meie toodetelt. |
Tellimuse tühistamineKui soovite tellimust tühistada, siis kirjutage meile palun e-kiri tellitud kauba kohta, lisades kindlasti oma andmed. Tellimuse tühistamine on võimalik eeldusel, et me ei ole jõudnud kaupa teele panna. Teie tellimust säilitatakse 2 nädalat, hiljem see tühistatakse Kauba tagastamineKui meie toode ei vasta Teie ootustele, palume võtta meiega 14 päeva jooksul ühendust. Kauba ostame tagasi eeldusel, et kaup on originaalpakendis, kasutamata ja korrektne. Transpordikulu hüvitamisele ei kuulu. Raha tagastame nädala jooksul kliendi arveldusarvele. Täpsem info telefonil 558 1594 või e-kirja teel info@nailin.ee |
PretensioonidKõik pretensioonid lahendame vastavalt Võlaõigusseadusele. Probleemide korral võtke kindlasti meiega ühendust, et leiaksime mõlema osapoole jaoks sobiva lahenduse leidmiseks. Tunne oma õigusiEuroopa Liidu tarbija nõustamiskeskus: http://www.consumer.ee/e-kaubandus-2/ Riigi Teataja, võlaõigusseadus: http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13277345 |
HinnadKõik e-poes toodud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigi käibemaksu 20%. |