KUIDAS TELLIDA NAIL IN E-POEST?

Nail In veebipoes on võimalik tooteid tellida ööpäevaringselt.

Maksmine toodete eest toimub pangaülekandega, peale mida postitame paki hiljemalt järgmisel tööpäeval vastavalt kliendi soovile Omniva, SmartPOSTi teenusega. Kui ülekanne laekub meie kontole kell 16.00ks, postitame paki samal päeval. Tooteid on võimalik tellida nii Eestisse kui teistesse Euroopa riikidesse.

Valige tooted
  •   Valige sobiv toode
  •   Klikage "Lisa ostukorvi"
  •   Kui sobivad tooted koos, leiate ostukorvi paremalt ülemisest nurgast
Vormistage ost
  • Vormistage tellimus ostukorvis
  • Tellige külalisena või registreeritud kasutajana. Püsikliendiks saab lihtsalt regitreeruda ka enda Facebooki ja Google+ kontoga.
  • Valige sobiv Omniva või SmartPost pakiautomaat
  • Sooritage makse teile sobiva pangalingiga, makske mugavalt deebet- või krediitkaardiga, PayPaliga või arve alusel peale tellimust pangaülekandega. Juhul, kui soovite maksta pangaülekandega alusel, leiate arve ja vajalikud rekvisiidid teile saadetud tellimuse kinnitusest.
  • Eesti-sisestele tellimustele alates 40 eurost on postitamine tasuta
Pakk ootab teid
  •   Peale pangaülekande laekumist meie kontole postitame teie paki.
  •   Paki saabumisel tuleb teile selle kohta teavitav SMS.
  •   Pakile tuleb järgi minna 7 päeva jooksul

NB!

  • Veenduge kindlasti enne ostu sooritamist, et olete sisestanud kõiki tooteid soovitud koguses.
  • Täita tuleb kõik infoväljad ja esitada andmed korrektselt – sellest sõltub tellimus ja kauba turvaline toimetamine kliendini.
  • Juhime tähelepanu asjaolule, et arvutiekraanil võib toodete värv erineda originaalist.
  • Kõikide tellimuste täitmise eelduseks on makse laekumine All In OÜ arveldusarvele.

Postitamine

Omniva pakiautomaat

Omniva pakiautomaadi maksumus on 3 eurot. Tellimustele alates 40 eurost, postitame pakid tasuta.

Pakk saabub järgmisel tööpäeval peale postitamist. Paki saabudes tuleb Sulle teade SMSi teel paki saabumise kohta.

Omniva tingimustega saate lähemalt tutvuda: www.omniva.ee

Omniva tegevuse eest All In OÜ vastutust endale ei võta.

SmartPOST

SmartPOSTi maksumus 30 eurotTellimustele alates 40 eurost, postitame pakid tasuta.

Pakk saabub järgmisel tööpäeval peale postitamist, v.a saared, kus laekumine on 2 tööoäevaga. Täpsemalt: http://www.smartpost.ee/pakkide-saatmine/pakkide-liikumise-graafik.
Paki saabudes tuleb teile teade SMSi teel paki saabumise kohta.

Vaata täpsemalt SmartPOST tingimusi www.smartpost.ee

Itella SmartPOST tegevuse eest All In OÜ vastutust endale ei võta.

Tule ise järgi

Enda tellimusele saate ise järgi tulla meie kauplus-lattu aadressil Mustamäe tee 55, Tallinn. Palume enda tulekust kindlasti ette teada anda helistades 558 1594, saates e-maili info@nailin.ee või märkides soovitava tuleku aja tellimuse kommentaari. Kuna me ei ole regulaarselt avatud, saame siis aja kokku leppida, et saaksite tellimusele järgi tulla. 

Postitamise maksumus

Eesti-siseste tellimuse postitamine tasuta, kui tellimuse väärtus on vähemalt 40 eurot.

Rahvusvaheliste tellimustel ei lisandu postikulu, kui tellimus on vähemalt 100 eurot.


Tellimuse täitmine

Kui Teie soovitud kaup on laos, postitame paki sama tööpäeva jooksul peale makse laekumist.

Kui kaupa laos ei ole, võtame Teiega tööpäeva jooksul ühendust ja anname teada eeldatava tarneaja.

Rahvusvahelised saadetised

Kui rahvusvaheline tellimus on vähemalt 90 eurot, on postitamine tasuta.

Rahvusvahelistel tellimustel on tähitud maksikirja tasu 8 eurot.

Rahvusvahelised saadetised on jälgitavad Eesti Posti ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas: http://www.track-trace.com/post

Soome klientidel soovitame kasutada kiiret ja usaldusväärset SmartPOST teenust, mille maksumus on 9 eurot.

Läti kliendid saavad kasutada ka Omniva pakiautomaadi teenust. Teenuse hind on 9 eurot.

Kliendiprogramm

Peame väga oluliseks, et te oleksite pakutavate toodete ja teenusega rahul. Selleks, et saaksite enda ostudest veelgi enam kasu lõigata, soovitame kasutada meie boonusprogrammi.

Nimelt on iga toote tooteinfos välja toodud, kas või kui palju boonuspunkte see toode annab. Ostes mitu toodet boonuspunktid summeeritakse. Kõigil veebipoe registreeritud kasutajatel on peale ostu sooritamist võimalik muuta boonuspunktid kupongiks. Kupongi saab ära kasutada juba mõnel järgmisel ostukorral sisestadas kupongi koodi ostukorvis Kupongi väljale "Kupong". Kupongi väärtus arvestatakse seejärel automaatselt teie ostusummalt maha.

Ühe boonuspunkti väärtus on 0,1 eurot ning kupongi realiseerimise aeg on 1 aasta. 

Boonuspunkte on võimalik koguda kõigilt meie toodetelt.

Tellimuse tühistamine

Kui soovite tellimust tühistada, siis kirjutage meile palun e-kiri tellitud kauba kohta, lisades kindlasti oma andmed. Tellimuse tühistamine on võimalik eeldusel, et me ei ole jõudnud kaupa teele panna. Teie tellimust säilitatakse 2 nädalat, hiljem see tühistatakse

Kauba tagastamine

Kui meie toode ei vasta Teie ootustele, palume võtta meiega 14 päeva jooksul ühendust. Kauba ostame tagasi eeldusel, et kaup on originaalpakendis, kasutamata ja korrektne. Transpordikulu hüvitamisele ei kuulu. Raha tagastame nädala jooksul kliendi arveldusarvele.

Täpsem info telefonil 558 1594 või e-kirja teel info@nailin.ee

Pretensioonid

Kõik pretensioonid lahendame vastavalt Võlaõigusseadusele.  Probleemide korral võtke kindlasti meiega ühendust, et leiaksime mõlema osapoole jaoks sobiva lahenduse leidmiseks.

Tunne oma õigusi

Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskus: http://www.consumer.ee/e-kaubandus-2/

Riigi Teataja, võlaõigusseadus: http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13277345

Hinnad

Kõik e-poes toodud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigi käibemaksu 20%.

Toote lisatud soovinimekirja

We use cookies and similar technologies to understand how you use our services, improve your experience and serve you personalized content and advertising. By clicking "Accept", you accept all cookies.